استخدام کارشناس حسابداری
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
استخدام کارشناس حسابداری عنوان شغلی: کارشناس حسابداری محل فعالیت: شیراز نوع همکاری: حضوری / تماموقت شرح وظایف: • ثبت و رسیدگی به اسناد حسابداری روزانه • محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان • تهیه لیست بیمه و مالیات حقوق • پیگیری امور پرسنلی، قراردادها و سوابق کاری شرایط احراز: • مدرک کارشناسی حسابداری • آشنایی با قوانین • تسلط به نرمافزارهای حسابداری و Office • دقت بالا، مسئولیتپذیری و پیگیری مزایا: • حقوق توافقی بر اساس مهارت تا ۳۰ میلیون • بیمه تامین اجتماعی و مزایای قانونی • ساعت کاری صبحها ۹الی ۱۳.۳۰ عصرها ۱۶الی ۱۹.۳۰ پنج شنبه ها ۹الی ۱۴.۳۰ لطفا افراد واجد شرایط رزومه خود را فقط از طریق پیامک ارسال فرمایند.
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.