امور اداری خانم
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
سلام ✅استخدام اداری مجموعه لناسنتر جهت تکمیل بخش اداری از نیروی با سابقه خانم دعوت به همکاری می نماید. شرایط احراز: ارائه گزارش ماهانه ورود و خروج پرسنل -داشتن مهارت در تایپ -مهارت کافی در نرم افزار اکسل و ورود -انجام امور اداری -ارائه گزارشات مرتبط به مدیریت -باهوش و روحیه کارگروهی -سخت کوش و پویا -بایگانی اسناد مربوطه و پرونده پرسنل
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.