مامور خرید
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
مهم ترین وظایف و مسئولیت های شغل : - آشنایی با اقلام الکترونیکی - دریافت فاکتور، رسید و مدارک مربوط به خرید - مدیریت اسناد و مستندات خرید - خرید حضوری کالا مطابق با مشخصات ارائه شده - نگهداری و مسئولیت امانتداری کالا - جستجو تامین کنندگان مناسب مهارت های مورد نیاز : - آشنایی با اصول خرید و سفارشگذاری - آشنا به بازار قطعات الکترونیکی - آشنایی با مسیرها شهری - مهارت در رانندگی موتورسیکلت (پرداختن حق موتور) - مهارتهای ارتباطی - مدیریت زمان و برنامهریزی مسیر داشتن موتور و گواهینامه موتور سیکلت الزامی است
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.