مسئول دفتر
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۵ سال |
توضیحات
شرح شغل و وظایف: • توانایی برقراری ارتباط • پاسخگویی به تلفن • تایپ حرفه ای و انجام نامه نگاری و مکاتبات اداری • تسلط به سامانه ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) • مهارت های فنی و نرم افزاری: ICDL • هماهنگی جلسات • انجام اموردفتری به صورت کاملا حرفه ای • هماهنگی جهت ارسال و دریافت مرسولات • محافظت و نگهداری از اسناد و اطلاعات • اطلاع از دستورالعمل ها و مقررات اداری • توانایی فعالیت در شرایط کاری سخت و پرفشار درون سازمانی • پیگیر و نتیجه گرا • مسئولیت پذیر و خلاق • صادق و راز دار • روابط عمومی بالا و داشتن روحیه کار تیمی • مهارت های سازمانی و مدیریت زمان (توانایی مدیریت همزمان امور مختلف) شرایط احراز شغل: سن: 20 تا 40 سال جنسیت : فقط خانم فقط ساکن شرق و شمال شرق تهران
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.