نرم افزار اتوماسیون اداری و Crm
توضیحات
پرونده اطلاعات مشتری رصد رفتار مشتری در سیستم(مربوط به خدمات ارائه شده به مشتری) ثبت کلیه پیگیری ها و مذاکرات در پرونده مشتری توجه به نیاز های ویژه هر مشتری با ثبت دقیق خواسته ها دسترسی به تمامی اطلاعات مشتری در نرم افزار CRM در کمترین زمان ارتباط و مراقبت مستمر از مشتریان ثبت کلیه تماس ها و تعاملات مشتریان ثبت اطلاعات مربوط به رضایت مشتری شناسایی درخواست های پرتکرار مشتریان توسط نرم افزار CRM پیگیری سرنخ های افراد از دست رفته و افرادی که مشتری شده اند ایجاد کمپین های بازاریابی ( ایمیل، sms ، تلفن و ..) قابلیت تجزیه و تحلیل بازخوردها در سمینارها و نمایشگاهها دسته بندی و گروه بندی مشتریان امکان گزارش گیری از انواع گروه ها در نرم افزار CRM تعیین کلیه گروه ها بصورت داینامیک تقسیم کردن مشتریان به گروه های هم سان تر و ارائه ارزش پیشنهادی متناسب با هر گروه مشاهده سوابق مالی در پرونده مشتری و امکان نمایش و مخفی کردن در پرونده مدیریت فعالیت ها و وظایف ثبت کلیه فعالیت های انجام شده در پرونده مشتری ثبت اتفاقات تماس به تفکیک نوع تماس ( مذاکره حضوری ، مذاکره تلفنی ، ایمیل ، فکس ... )
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.