نرم افزار حسابداری فروشگاهی نوین پرداز
توضیحات
با نرمافزار حسابداری فروشگاهی، یک حسابدار کاربلد ولی بدون حقوق دارید. خرید نرمافزار فروشگاهی نوین پرداز ، به شما امکان میدهد امور مالی و حسابداری مجموعهی خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. نرمافزار نوین پرداز قابلیت توسعه و افزودن امکانات جدید را دارد و میتواند با نیازهای در حال تغییر کسبوکار شما همگام شود. ویژگیهای کلیدی نرمافزار حسابداری فروشگاهی نوین پرداز : مدیریت موجودی و انبارداری : امکان ثبت و پیگیری موجودی کالاها، انبارگردانی و مدیریت کالاهای چند واحدی. صدور فاکتور و گزارشگیری : قابلیت صدور فاکتورهای خودکار و تهیه گزارشهای مالی جامع از فروش، هزینهها و درآمدها. مدیریت مشتریان : امکان ثبت اطلاعات مشتریان، تعریف باشگاه مشتریان و ارائه خدمات به مشتریان بر اساس اطلاعات جمعآوری شده اتصال به دستگاههای جانبی قابلیت اتصال به دستگاههای کارتخوان، بارکدخوان و سایر تجهیزات مورد نیاز در فروشگاه. رابط کاربری ساده و جذاب طراحی شده برای استفاده آسان و بدون نیاز به تخصص حسابداری خاص. پشتیبانی و آموزش ارائه خدمات نصب و آموزش رایگان و پشتیبانی تلفنی و اینترنتی آپدیت رایگان
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.