پشتیبانی فنی اینترنت (پاسخگویی به مشکلات مشترکین)
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
درود بر دوستان عزیز شرکت ارائه دهنده ی اینترنت کشوری در راستای افزایش بهره وری برای تکمیل کادر پشتیبانی فنی خود نیاز به افراد واجد شرایط ذیل دارد 1- افراد با دانش کامپیوتر و آشنا با مقدمات شبکه 2- آشنا به مشکلات مشترکین اینترنت نحوه کار پاسخگویی به مشترکین اینترنت میباشد که کارشناسان فنی در محل شرکت از طریق تلفن به رفع مشکلات مشترکین اینترنت میپردازند . لازم بذکر است آموزش فنی به کارشناسان قبل از شروع کار داده میشود و این مستلزم داشتن دانش حداقلی کامپیوتر متقاضیان میباشد ساعت کاری در سه شیفت : صبح 8:00 الی 16:00 عصر 16:00 الی 24:00 شب 24:00 الی 08:00 میباشد که بنا به شرایط متقاضیان در دو حالت شیفت ثابت یا چرخشی قابل شیفت بندی میباشد - حقوق ثابت - بیمه تامین اجتماعی از روز اول کار - وجود پتانسیل اضافه کار از مزایای این پوزیشن کاری میباشد از واجدین شرایط و علاقه مندان تقاضا میشود روزمه (تحصیلات و تجارب کاری، چه در قالب فایل چه در قالب متن ) را از طریق چت دیوار ارسال تا در صورت مناسب بودن شرایط وقت مصاحبه ثبت شود زمان شما ارزشمند تر از این میباشد که جهت کنجکاوی سوال بپرسید
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.