کارشناس امور اداری و فروش تلفنی
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | کمتر از ۱ سال |
توضیحات
عنوان شغلی پیشنهادی کارشناس امور اداری و فروش تلفنی (خانم و آقا) ✨ شرح وظایف • پاسخگویی و پیگیری تماسهای مشتریان • هماهنگی سفارشها و ارسالها • کمک در امور مالی ساده (ثبت فاکتور، پیگیری پرداختها، ثبت هزینهها) • پشتیبانی از کلیه کارهای اداری روزمره (مکاتبات، پیگیریها، آرشیو اسناد) مهارتهای مورد نیاز • فن بیان قوی و روابط عمومی عالی • آشنایی با حسابداری مقدماتی و کار با اکسل • منظم، مسئولیتپذیر و پیگیر • ترجیحاً آشنا با صنعت قهوه یا علاقهمند به یادگیری آن ⏰ شرایط همکاری • نوع همکاری: حضوری • ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۷ شب • حقوق: پایه وزارت کار + پورسانت از فروش تلفنی • محل کار: (عماریاسر، بازار سلام) لطفا رزومه خود را در واتس آپ ارسال کنید
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.