کارشناس CRM
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۱ سال |
توضیحات
مهارتها : مشتری مداری آشنایی با نرم افزار OFFICE آشنایی با روش تجزیه و تحلیل شاخص رضایتمندی مشتریان CSI روحیه کار تیمی دارای روابط عمومی قوی و برخورد مناسب با مشتریان شکیبایی در پاسخگویی به مشتریان فن بیان خوب روحیه پیگیری شرح وظایف: ●کمک به توسعه و حفظ روابط با مشتریان ●بررسی سریع شکایات مشتریان و پیگیری تا حل شدن شکایات ●تجزیه و تحلیل آماری و نموداری شکایات مشتریان، برگزاری جلسه با ●پرسنل نمایندگی بهمراه مدیریت و تعریف اقدامات اصلاحی جهت کاهش شکایات نمایندگی ●حفظ مستندات و سوابق مرتبط ●تماس با مشتریان جهت تکمیل نمودن فرم های نظرسنجی، تحلیل ●نظرسنجی و انجام اقدام اصلاحی متناسب با نقاط ضعف ●پیگیری مراحل انجام تعمیرات خودرو و اطلاع رسانی آن به مشتری ●هماهنگی با مشتریان در صورت تاخیر در انجام تعمیرات و یا تغییر هزینه ها با هماهنگی کامل کارشناس پذیرش
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.