کارمند اداری خانم و هماهنگی سفارشات
نوع همکاری | نیاز به سابقه |
---|---|
تمام وقت | حداقل ۲ سال |
توضیحات
یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی جهت تکمیل کادر خود به یک نیروی خانم تماموقت حضوری نیازمند است. شرح وظایف: • پیگیری سفارشات ثبتشده در سایت • هماهنگی با مشتریان و واحد ارسال • مدیریت و کنترل روند تحویل سفارشها شرایط همکاری: • منظم و مسئولیتپذیر • توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری • آشنایی اولیه با کار با کامپیوتر و اینترنت و اکسل حقوق و مزایا + پورسانت
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است و پس از حذف آگهی، پاک خواهد شد.